preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mahično

Login
Udžbenici

 

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2023./24. za Matičnu školu preuzmite ovdje

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2023./24. za Područnu školu preuzmite ovdje

 

 

 

Priloženi dokumenti:
20230517 092425.jpg

Vozni red
Priloženi dokumenti:
Vozni red za potrebe OS Mahicno.doc

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 2. 2010.

Ukupno: 453353
Ovaj mjesec: 1813
Ovaj tjedan: 190
Danas: 86

 

 

                  

Raspored informacija i roditeljskih sastanaka

 

Projekt

Priloženi dokumenti:
ES Newsletter 8 EN pp5 cro.pdf

Župa Mahično

Stranice o Župi koje su napravili
učenici OŠ Mahično

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pretežno vedro
Autor: Renata Sambol, 23. 3. 2017.

Današnji dan, 23. ožujka, obilježava se kao Svjetski meteorološki dan. Tako smo i mi, učenici razredne nastave, današnji dan posvetili razumijevanju i istraživanju   meteoroloških prilika u vidu projektnog dana. 


Naš nastavni dan počeli smo uz našeg poznatog meteorologa Vakulu  pa se iz svih učionica moglo čuti Pretežno vedro, pretežno vedro.

U vedrom tonu svaki razred je nastavio  istraživati vremenske prilike i neprilike.

Prvašići su počeli vrlo ozbiljno uz meteo matematiku. Probajte i Vi nacrtati tri duge i ispod svake duge po dvije Pepeljuge pa to sve izračunati, koliko je duga, a koliko Pepeljuga. Nakon toga naučili smo i čitati i  pjevati  jednu sasvim običnu Kišnu pjesmu. Uslijedio je najbolji dio-napravili smo oblake u čaši i šarenu kišu a potom još oblikovali oblake i kišne kapi od kolaža. Na kraju nas je sunčano vrijeme izmamilo na školsko igralište.

Drugašići su istraživali uz pomoć slikovnice Mali meteorolog i pretvorili se u prave male meteorologe. Otkrili su kako nastaje mraz, rosa i magla, šarena kiša i na kraju i oni napravili šarene oblake kojima su ukrasili učionicu.

Treći razred je istražio vremenske zanimljivosti Karlovačke županije, ali i kako  su ljudi prije promatrali i bilježili vremenske prilike. Na kraju su izradili kišomjer.

Četvrtaši su u svojim radionicama istraživali što rade meteorolozi i zašto baš danas obilježavaju svoj dan. Izradili su prozor za oblake i na nebu iznad naše škole istražili kakvih oblaka ima najviše i kako se zovu. Prisjetili su se i spoznaja naših predaka o prognoziranju vremena te ponašanju biljaka i životinja kao prirodnih prognostičara vremenskih prilika. Pokusima su otkrili zbog čega je nebo plavo i kako nastaje magla.

Danas je naš školski dan bio jedan lijep, sunčan dan.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju