preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mahično

Login
Udžbenici

 

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2023./24. za Matičnu školu preuzmite ovdje

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2023./24. za Područnu školu preuzmite ovdje

 

 

Tražilica
 

Priloženi dokumenti:
20230517 092425.jpg

Vozni red
Priloženi dokumenti:
Vozni red za potrebe OS Mahicno.doc

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 2. 2010.

Ukupno: 451308
Ovaj mjesec: 2987
Ovaj tjedan: 451
Danas: 36

 

 

                  

Raspored informacija i roditeljskih sastanaka

 

Projekt

Priloženi dokumenti:
ES Newsletter 8 EN pp5 cro.pdf

Župa Mahično

Stranice o Župi koje su napravili
učenici OŠ Mahično

Nastava
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava 13.5.2020.
Autor: Draženka Jančić, 13. 5. 2020.

Lijep pozdrav svima. Današnji zadaci bave se zaštitom okoliša, ugroženih biljnih i životinjskih vrsta. Uživajte ali ne zaboravite se i poigrati!

 


TREĆI RAZRED

PRIRODA I DRUŠTVO

Danas ćemo razmišljati kako gospodarske djelatnosti utječu na okoliš, biljke i životinje koje tu žive. Otvorite u udžbeniku str.78. i zapišite naslov Gospodarstvo i kvaliteta okoliša u bilježnicu. Pogledajte video a zatim prepišite u bilježnicu.

https://www.loom.com/share/6bede4b8a7d1449483959c7435dd21aa

Gospodarstvo i kvaliteta okoliša

Čovjek mijenja okoliš: isušuje močvare, siječe šume, povezuje naselja prometnicama...

Okoliš moramo čuvati za sebe,potomke,za sva živa bića.

Da bi sačuvali ugrožene biljke i životinje stavljamo ih pod zaštitu.

Zaštićene biljke i životinje: 

(Pročitaj na str. 79.koje su to biljke i životinje zaštićene kod nas i napiši u bilježnicu.)

Davide: radiš isto prema ovoj uputi prije.

HRVATSKI JEZIK

Pronađite u udžbeniku na str. 237. pjesmu Glasovi iz polja,Gustava Krkleca. Poslušajte zvučni zapis pjesme:

https://drive.google.com/file/d/1AeSOEcDSEm6KXVzYM64mXcc3o9dIYKTm/view?usp=sharing

Pročitaj još jednom pjesmu a zatim odgovori na prvih 10.pitanja uz pjesmu.

David: Poslušaj zvučni zapis pjesme Glasovi iz polja, Gustava Krkleca a zatim pogledaj video objašnjenja zadataka. Pjesma je na str. 237.udžbenika Slovo po slovo 3. Riješi samo prva četiri zadatka.

Zvučni zapis.

https://drive.google.com/file/d/1AeSOEcDSEm6KXVzYM64mXcc3o9dIYKTm/view?usp=sharing

Video objašnjenja zadatka:

https://drive.google.com/file/d/1Agd2gK6E6rSwhIU24zZWCL6zWuwi2w0I/view?usp=sharing

MATEMATIKA

Ponavljamo i dalje Dijeljenje brojeva do 100. U radnoj bilježnici na str. 55. riješi od 1. do 5.zadatka.

David: Riješi u radnoj bilježnici na str.55. 1.,2,4. i 5. zadatak.

ČETVRTI RAZRED

GLAZBENA KULTURA

Pratiti na tv nastavi temu: Nota po nota.

PRIRODA I DRUŠTVO

Danas ponavljamo o Šumi. Ako možeš prošeći malo po šumi i travnjaku i probaj pronaći biljke i životinje koje smo spominjali. Možeš ih i fotografirati. Ponovi u udžbeniku od 86. do 89.str. što smo rekli o šumi(pogledaj i fotografije) a zatim riješi u radnoj bilježnici zadatke od 1. do 4. na str.114.

HRVATSKI JEZIK

Danas čitamo priču Što nas živcira,Maje Flego. Pronađi priču u udžbeniku na str.209. Poslušaj zvučni zapis a onda je još jednom sama pročitaj:

https://drive.google.com/file/d/1AXLfOBcryYUE-WyFGX7tcTG9sCKHb7U1/view?usp=sharing

Odgovori od 15. do 22.pitanja na str.213. i 214.

Valerija: Poslušaj zvučni zapis, pročitaj ovaj tekst koji sam ti napisala i odgovori od 15. do 19.pitanja na str.213. i 214. Ako želiš možeš i na 20. pitanje.

Što nas živcira

Sve mame i tate obično znaju što njihova djeca najviše vole. Ovaj voli lego kocke, onaj sladoled od čokolade. Neki se vole lijepo obući… Mame i tate o tome vole pričati satima. Kad ih pitaš što njihova djeca ne vole, što ih živcira, treba im puno više vremena da se prisjete. Možda ih s vremena na vrijeme morate podsjetiti na to. Podsjetiti na njihove loše navike od kojih vam se diže kosa na glavi a oni ih uporno ponavljaju.

Na primjer, uvijek prejako zavrću pipe za vodu pa ti onda otvori. Kud oni prođu, tu više voda ne curi! U vezi vode imaju još loših navika. Mame uvijek tuširaju djecu prevrućom vodom. Boje se da se ne prehlade. Tate namjerno prskaju djecu ledenom vodom ravno u lice. Uvjereni su da djeca tako postaju jača, čvršća i hrabrija.

Užasna im je navika da dok čitaju novine uopće ne primjećuju što se događa oko njih i što djeca žele.

Najgora im je navika da uvijek pitaju: „Kako je bilo u školi?“ Kako odgovoriti nego da je u školi onako kako treba biti?!

Dobro da učiteljica svako jutro ne pita: „I, kako je bilo kod kuće?“ To bi bilo smiješno. Kao i kad bi djeca pitala roditelje: „Kako ste prošli danas na poslu? Jeste li zaradili štogod?“ To bi možda trebalo pitati da roditelji vide kako je to svaki dan odgovarati na dosadno pitanje.

U školi je školski, a kod kuće je kućno. Ni jedno ne možeš ukratko opisati. Koga zanima kako je u školi neka ode tamo i razgleda. Možda bi  to i roditeljima mogla pojasniti učiteljica.

Predložite roditeljima da vas nešto drugo pitaju. Ako ne znaju  pripremite popis smiješnih pitanja. Evo jednoga: Koliko je cipela danas bilo u vašem razredu?

MATEMATIKA

Ponavljamo i dalje dijeljenje. Pronađi u radnoj bilježnici na str.66. zadatke od 12. do 16. i riješi ih. Pomoći će ti ovaj video objašnjenja:

https://drive.google.com/file/d/1Ar-bpJ7TCWNOR9RlapMwLeqXaLs8zkzs/view?usp=sharing

Valerija: učimo mjeriti površinu pravokutnika i kvadrata. U zelenoj radnoj bilježnici na str. 62. izmjeri pravokutnike i kvadrate uz pomoć izrezanog kvadrata papira čije su stranice duge 1cm. Ako nisi sigurna pogledaj još jednom video:

https://drive.google.com/file/d/17RcwFKKZlxdtIpm1_TpBzMFGq6T3C7Wk/view?usp=sharin





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju