2020-04-15 17:13:55 Četvrtak, 16.4.2020. Danas se družimo sa životinjama zavičaja... PRIRODA I DRUŠTVO : Zavičaj – domaće životinje Škola na trećem – uz pomoć učiteljice Sanjuške prouči slikovnicu o životinjama (e-slikovnica Životinje u našem okolišu) https://skolazazivot.hr/rn-2-razred/ Zaigraj i zabavi se igrajući igru o životinjama / Životinje u našem okolišu - igra https://skolazazivot.hr/rn-2-razred/ Riješi radnu bilježnicu str.83.i 84.TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Skok u daljinu iz zaleta; Gađanje lopticom u cilj s različitih udaljenosti; Dodavanje i zaustavljanje lopte unutarnjom stranom stopala (N) Pleši sa zekom HOP-HOP. https://www.youtube.com/watch?v=56qAafmScM0 Skači pet put u daljinu kao zec. Uzmi manju lopticu. Oprezno ciljaj lopticom u košaricu (kantu) da se lopta ne probuši. Ako lopta padne izvan kante, probušila se. Budi oprezan/oprezna. Gađaj 10 puta. Broji pogotke i promašaje – zapiši. Poigraj se s bratom ili sestrom. Stanite jedno nasuprot drugoga. Dodavajte se loptom unutarnjom stranom stopala. Odigraj s bratom ili sestrom igru Hip - hop.hip: nepomično stojhop: čučni i skoči u vis kao zec HRVATSKI JEZIK – Ezop: Zec i kornjača, basna Pročitaj basnu Zec i kornjača https://www.bookwidgets.com/play/NP9UPJ(možeš zamoliti da ti netko pročita) U pisanku zapiši:Zec i kornjača Ezop Basna – kratka priča u kojoj su glavni likovi životinje. Odgovori na sljedeća pitanja – odgovore zapiši u pisanku (pitanja ne prepisuješ) Zašto se zec rugao kornjači? Kako se osjećala kornjača dok ju je zec ismijavao? Kako se kretala kornjača? Kako se kretao zec? Što se dogodilo prije cilja? Što je zeca probudilo? Kako se zec osjećao na kraju trke? Zašto mu se to dogodilo? Koji su glavni likovi u basni? Što je neobično u ovoj priči? Koje osobine ima zec, a koje kornjača? Čemu nas je kornjača poučila? Nacrtaj ilustraciju basne.GLAZBENA KULTURA – Šušti,šušti bambusov list Naučiti izražajno pjevati / riječi pjesme udžbenik str.50.
LIKOVNA KULTURA – Ručna lutka (zijevalica) / izrada Škola na trećem – prati upute učiteljice Sanjuške PLAN:1. Skiciraj životinju (drvenim bojicama). 2. Pronađi materijal za izradu lutke (staru čarapu, vunu,…). 3. Sašij lutku zijevalicu (uz pomoć odrasle osobe). 4. Odglumi igrokaz, daj svojoj lutki i karakter. Rok izrade – ponedjeljak 20.4.; gotove radove fotografiraj i slike pošalji u Viber grupu Za zabavu zaviri u Boravak ENGLESKI JEZIK 3. Još nekoliko puta poslušaj pjesmicu, dok ne naučiš riječi za svaki pojedini dan. 4. RB, str, 64, zad 1 - sigurna sam da ćeš sada znati riješiti ovaj zadatak! |
Osnovna škola Mahično |