2020-04-19 18:04:40 Ponedjeljak 20.4.2020. Počinje novi tjedan veselim ponedjeljkom! MATEMATIKA – Parni i neparni brojevi Lijep pozdrav, dragi učenici! Napiši u bilježnicu naslov Parni i neparni brojevi. Ne zaboravi upisati današnji datum! NE ZABORAVI NAOŠTRITI OLOVKU!
1. Otvori udžbenik na 59. stranici i riješi 1. zadatak da ponoviš višekratnike brojeva 2, 3 i 4. 2. U drugome zadatku pažljivo pročitaj zadatak i promotri ilustraciju. Klara ima 9 jabuka. Podijelit će ih dvojici svojih prijatelja. Koliko će jabuka dobiti svaki prijatelj? Hoće li ostati koja jabuka i za Klaru? Kada Klara razdijeli jabuke, svaki će prijatelj dobiti 4 jabuke, ali jedna će jabuka ostati nepodijeljena. Tu nepodijeljenu jabuku nazivamo ostatkom. Izračunajmo to dijeljenjem: 9 : 2 = 4 i ostatak 1 3. Treći zadatak pažljivo pročitaj. Neki brojevi su djeljivi, a neki nisu, jer se u dijeljenju javlja ostatak. 4. Riješi 4. zadatak. Koji su brojevi djeljivi brojem 2? 5. Riješi 5. zadatak u udžbeniku. Precrtaj brojeve koji su djeljivi brojem 2. Sve brojeve koji su djeljivi brojem 2 zovemo PARNI BROJEVI. 6. U 6. zadatku zaokruži brojeve koje nisu djeljivi brojem 2. Te brojeve zovemo NEPARNI BROJEVI. 7. U bilježnicu zapiši: 8 : 2 = 4 9 : 2 = 4 i ostatak 1 PARNI BROJEVI su brojevi koji su djeljivi s 2. PARNI BROJEVI: 2, 4, 6, 8, 10, 12, ... NEPARNI BROJEVI su brojevi koji nisu djeljivi s 2. NEPARNI BROJEVI: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, ... 8. Riješi 7. zadatak Tvoje odgovore i rješenja neka provjere roditelji! nemojte nikome reći (Mala tajna – parni brojevi na mjestu JEDINICA imaju znamenke 2,4,6,8,0 ; - neparni brojevi na mjestu JEDINICA imaju znamenke 1,3,5,7,9. Upute za roditelje: Poštovani roditelji, molim vas, provjerite točnost rješavanja zadataka u udžbeniku i zapisa u bilježnici.
HRVATSKI JEZIK: Ljerka Pukec: Abeceda – interpretacija igrokaza Treba ti čitanka str.123., pisanka i Internet za rješavanje digitalnih sadržaja. Izgovori abecedu napamet. Pročitaj tekst Abeceda na 123. stranici čitanke.Je li to igrokaz, pjesma ili priča? Po čemu to zaključuješ? U pisanku zapiši naslov, ime i prezime autorice, vrstu književnog teksta, glavne likove (uloge) Provjeri znanje o pročitanome, rješavajući digitalnu pitalicu (vrednovanje za učenje): Odgovori na pitanja u čitanci ( 1. do 18.) Riječ dana je logoped. To je stručna osoba koja pomaže u otklanjanju smetnji govora. Ponovi za kraj (vrednovanje za učenje). https://wordwall.net/hr/resource/512648/abeceda Samovrednovanje (vrednovanje kao učenje):U pisanku prepiši sljedeće rečenice, oboji pokraj rečenice krug koji odgovara tvom razumijevanju igrokaza. U igrokazu sam sve razumio. Dio igrokaza nisam razumio pa sam pročitao ponovno. Više od dva puta sam pročitao igrokaz da bolje razumijem
Smib - Stripovi https://drive.google.com/drive/folders/1p_cQgWwNM_Sm_2zxGfeere6Bj9iR1gKV Zaviri i u Boravak, ima zanimljivih ideja. ENGLESKI JEZIK 2. Book, p 62 - promotri sliku u zadatku br. 2 - What is Tracy doing? / Što Tracy radi? 3. Book, p 62 - dobro poslušaj priču (CD 43) (nekoliko puta, ako ti je to potrebno) dok je ne naučiš izražajno čitati. 4. Book, p 63, task 4 - spoji dane u tjednu (lijevi stupac) s rečenicama (desni stupac) , a zatim zadatak riješi u bilježnicu. tako da uz svaki dan napišeš što Tracy radi.
|
Osnovna škola Mahično |