2020-05-10 16:56:34

Ponedjeljak 11.5.2020.

Osnovna škola Jože Šurana Višnjan - Slobodne aktivnosti Danas vas čeka računanje, pisanje, izrezivanje i razmišljanje o željama. Što želiš?

MATEMATIKA – Redosljed izvođenja računskih radnji

            Lijep pozdrav, dragi učenici!

Na početku današnje matematike ponovi množenje i dijeljenje brojevima koje si do sada naučio/naučila (mogu te roditelji ili netko od ukućana malo propitati.) Prisjeti se pravila izvođenja više računskih radnji! Ako su u zadatku zbranjanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje, prvo se računa množenje i dijeljenje, a zatim zbrajanje i oduzimanje! Pažljivo promotri sljedeći zadatak:           

                            9 • 5 – 4 : 2 =

Koristeći se znanjem o redoslijedu izvođenja računskih radnji, prvo ćemo množiti i dijeliti, a zatim oduzeti dobiveni umnožak i količnik.

 Znači  9 • 5 = 45

            4 : 2 =  2

          452 = 43

Pokušaj sada u glavi izračunati i izreci rješenja:

                                      5 • 5 + 4 =

                                      16 : 4 + 8 =

                                      36 : 6 – 5 =

                                      7 • 6 – 8 =

 

Otvori zbirku zadataka na stranici 101. Riješi zadatke.

                                                          Pazi na redoslijed izvođenja računskih radnji!

RAZGIBAJ SE MALO!

POSKOČI NA JEDNOJ NOZI 5 PUTA.

SADA POSKOČI NA DRUGOJ NOZI 5 PUTA.

Matematičku zabavu potraži na sljedećim poveznicama

https://wordwall.net/hr/embed/da135bb54b08489cbc693cf12ddb28ec?themeId=1&templateId=5

https://wordwall.net/hr/resource/1486737/matematika/izvo%c4%91enje-vi%c5%a1e-ra%c4%8dunskih-radnji

Kada se dobro odmoriš, ponovo otvori zbirku zadataka na stranici 102. i riješi ponuđene zadatke.

- u zadacima 1.do 10. u postavljanju matematičkog izraza koristi redosljed izvođenja računskih radnji, negdje koristiti zagrade, a negdje nemoj, razmisli, svi podaci u zadatku moraju biti napisani u jednom izrazu.

Pogledaj primjer:

Zbroj brojeva 18 i 36 podijeli brojem 9.

           (18+36) : 9 = 54:9 = 6

(Ako misliš da nismo učili dijeliti brojem 9, sjeti se veze množenja i dijeljenja)

Riješenu stranicu 102. poslikaj i pošalji na e-mail ( rok 11.5.)

 

HRVATSKI JEZIK – Sanja Pilić: Rastreseni tata, priča

                                            - redosljed događaja u priči

Pročitaj priču na sljedećoj poveznici ( ako ti je teško čitati sa zaslona, zamoli roditelje da ti jednom oni pročitaju)

https://view.genial.ly/5eafaf834655ba0d31b2116f/game-rastreseni-tata-2-razred

Nakon čitanja riješi kviz Redosljed događaja u priči – odredi, pomoći će ti sljedeća poveznica

https://wordwall.net/hr/embed/7b906dfe7a5e43d58e04b8bf7018d101?themeId=1&templateId=50

U pisanku zapiši naslov današnje priče i datum; u novi red ime autora priče

- pokušaj sam/sama zapisati redosljed priče u obliku „Plan priče“

Ako ti se priča svidjela pročitaj još jednom

 

SAT RAZREDNIKA – Moje želje

Razmisli i odgovori usmeno.

Imaš li želje?

Jesu li skrivene ili si nekome rekao/rekla za njih?

Koje su to želje?

Što je sve potrebno da bi ostvario/ostvarila svoje želje?

                                                           Za ostvarenje želja

trebamo se mnogo truditi kako bismo postigli svoj cilj.

 

LIKOVNA KULTURA – Stablo želja ( kontrast toplih i hladnih boja)

Zadatak

Odaberi dva geometrijska lika te jednu omiljenu toplu i jednu hladnu boju.

               jedna topla boja = jedan geometrijski lik

               jedna hladna boja = jedan geometrijski lik

Izreži iz kolaž papira odabrane geometrijske likove.

Na svaki geometrijski lik napiši svoju želju (sa Sata razrednika).

Masnim bojama (pastelom) nacrtaj stablo.

Ukrasi ga geometrijskim likovima.

 

ENGLESKI JEZIK

Pozdrav dragi učenici! Ne biste vjerovali, ali Tracy je već na moru. 

1. Otvori udžbenik na strani 68 i pogledaj 1. zadatak (swimming=plivanje   fishing=pecanje   writing postcards=pisanje razglednica    reading=čitanje    rowing a boat=veslanje čamca  diving=ronjenje)

2. U bilježnicu napiši naslov At the seaside (Na moru) i ispod naslova napravi tablicu od 2 stupca, ovako:

    I like   /volim/        I don't like  /ne volim/

 

 

 

3. U tablicu razvrstaj riječi iz zadatka 1.
4. CD49 i udžbenik, zad. 3 - slušaj priču nekoliko puta i pritim na slici u knjizi pokazuj što čuješ. (po potrebi zaustavi snimku)
5. Udžbenik, str 69., zad 4. Opet slušaj priču na CDu, no obaj puta prati tekst u zadatku 4
6. Udžbenik, str. 69., zad 5 - na prazne crte upiši imena koja nedostaju (naći ćeš ih u tekstu iznad)
7. Workbook, str. 71 , zad. 1 - popuni križaljku riječima na vrhu zadatka

8. U četvrtak bih voljela kad bi mi neki od vas pročitali svoju tablicu iz bilježnice, a neki pokoju rečenicu iz priče:) 

*****za one koji žele više /nije obavezno/:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-was-the-seaside
Na linku iznad naći ćeš dva dodatna zadatka - kad se otvori stranica klikni na Preparation i riješi zadatak, zatim pogledaj video i riješi zadatak ispod: GAME
Nakon što riješiš pojedini zadatak, klikni finish  (završi) da sasnaš kako si riješio zadatke. (Klikom na Transcript, dobit ćeš napisane sve riječi iz pjesmice u videu)

 

 

 


Osnovna škola Mahično