2020-05-10 16:56:34 Ponedjeljak 11.5.2020. Danas vas čeka računanje, pisanje, izrezivanje i razmišljanje o željama. Što želiš? MATEMATIKA – Redosljed izvođenja računskih radnji Lijep pozdrav, dragi učenici! Na početku današnje matematike ponovi množenje i dijeljenje brojevima koje si do sada naučio/naučila (mogu te roditelji ili netko od ukućana malo propitati.) Prisjeti se pravila izvođenja više računskih radnji! Ako su u zadatku zbranjanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje, prvo se računa množenje i dijeljenje, a zatim zbrajanje i oduzimanje! Pažljivo promotri sljedeći zadatak:9 • 5 – 4 : 2 = Koristeći se znanjem o redoslijedu izvođenja računskih radnji, prvo ćemo množiti i dijeliti, a zatim oduzeti dobiveni umnožak i količnik. Znači 9 • 5 = 45 4 : 2 = 2 45 – 2 = 43 Pokušaj sada u glavi izračunati i izreci rješenja:5 • 5 + 4 = 16 : 4 + 8 = 36 : 6 – 5 = 7 • 6 – 8 = Otvori zbirku zadataka na stranici 101. Riješi zadatke. Pazi na redoslijed izvođenja računskih radnji! RAZGIBAJ SE MALO! POSKOČI NA JEDNOJ NOZI 5 PUTA. SADA POSKOČI NA DRUGOJ NOZI 5 PUTA. Matematičku zabavu potraži na sljedećim poveznicamahttps://wordwall.net/hr/embed/da135bb54b08489cbc693cf12ddb28ec?themeId=1&templateId=5 https://wordwall.net/hr/resource/1486737/matematika/izvo%c4%91enje-vi%c5%a1e-ra%c4%8dunskih-radnji Kada se dobro odmoriš, ponovo otvori zbirku zadataka na stranici 102. i riješi ponuđene zadatke.- u zadacima 1.do 10. u postavljanju matematičkog izraza koristi redosljed izvođenja računskih radnji, negdje koristiti zagrade, a negdje nemoj, razmisli, svi podaci u zadatku moraju biti napisani u jednom izrazu. Pogledaj primjer: Zbroj brojeva 18 i 36 podijeli brojem 9.(18+36) : 9 = 54:9 = 6 (Ako misliš da nismo učili dijeliti brojem 9, sjeti se veze množenja i dijeljenja) Riješenu stranicu 102. poslikaj i pošalji na e-mail ( rok 11.5.)
HRVATSKI JEZIK – Sanja Pilić: Rastreseni tata, priča - redosljed događaja u priči Pročitaj priču na sljedećoj poveznici ( ako ti je teško čitati sa zaslona, zamoli roditelje da ti jednom oni pročitaju)https://view.genial.ly/5eafaf834655ba0d31b2116f/game-rastreseni-tata-2-razred Nakon čitanja riješi kviz Redosljed događaja u priči – odredi, pomoći će ti sljedeća poveznicahttps://wordwall.net/hr/embed/7b906dfe7a5e43d58e04b8bf7018d101?themeId=1&templateId=50 U pisanku zapiši naslov današnje priče i datum; u novi red ime autora priče- pokušaj sam/sama zapisati redosljed priče u obliku „Plan priče“ Ako ti se priča svidjela pročitaj još jednom
SAT RAZREDNIKA – Moje želje Razmisli i odgovori usmeno. Imaš li želje? Jesu li skrivene ili si nekome rekao/rekla za njih? Koje su to želje? Što je sve potrebno da bi ostvario/ostvarila svoje želje? Za ostvarenje želja trebamo se mnogo truditi kako bismo postigli svoj cilj.
LIKOVNA KULTURA – Stablo želja ( kontrast toplih i hladnih boja) ZadatakOdaberi dva geometrijska lika te jednu omiljenu toplu i jednu hladnu boju. jedna topla boja = jedan geometrijski lik jedna hladna boja = jedan geometrijski lik Izreži iz kolaž papira odabrane geometrijske likove. Na svaki geometrijski lik napiši svoju želju (sa Sata razrednika). Masnim bojama (pastelom) nacrtaj stablo. Ukrasi ga geometrijskim likovima.
ENGLESKI JEZIK Pozdrav dragi učenici! Ne biste vjerovali, ali Tracy je već na moru. 2. U bilježnicu napiši naslov At the seaside (Na moru) i ispod naslova napravi tablicu od 2 stupca, ovako: I like /volim/ I don't like /ne volim/
3. U tablicu razvrstaj riječi iz zadatka 1.
|
Osnovna škola Mahično |