2020-03-24 23:05:26

Naš plan za novi radni dan, srijeda 25. ožujka 2020.

Dobar vam dan dragi učenici.

Na početku vas sve pohvaljujem za vrijedni rad od kuće. Osim što ste gotovo svi odlično riješili dijeljenje, razveselilo me i puno dodatnih zadataka koje ste kreativno riješili i poslali mi, njih danas dijelimo sa svima.Osim Prirode i društva, danas ćemo imati Vjeronauk, Hrvatski jezik i Likovnu kulturu. Pogledajte što sam za vas danas pripremila, a i vaša vjeroučiteljica.

VJERONAUK

BLAGOVIJEST - NAVJEŠTENJE MARIJINO

Hvaljen Isus i Marija!

Djeco, danas ćemo obraditi novu temu.

ISUSOVA SMRT I USKRSNUĆE, udžbenik str. 62. i 63.

Isusova smrt nije bila uzaludna. Isus je umro za sve nas.

ZADATAK:

Napisati naslov i datum.

Pročitati tekstove u udžbeniku na str. 62 i 63 i u bilježnicu odgovoriti na pitanja.

1. Farizeji i pismoznanci su odlučili ubiti Isusa: 

a. zato što je jeo s ___________________ i _____________________,

b. zato što je subotom ozdravio ___________.

 

2. Jedan od dvanaestorice apostola - ___________, Isusa je predao glavarima svećeničkim. ____________ ga je zatajio pred sluškinjom i onima koji su sjedili oko vatre.

 

3. Isusa su razapeli na ____________. Nakon raspeća oko šeste ure po svoj zemlji nastala je ____________. Prije nego je umro na križu Isus je zavapio: „_____________________________________“.

 

Djeco, redovito zapisujte u bilježnice i rješavajte zadane zadatke koje ću pregledati i ocijeniti kada se vratimo u školske klupe.

Budite dobri svojim roditeljima i pomažite im. Redovito molite!

„Tko pjeva dvostruko moli“ – sv. Augustin

https://www.youtube.com/watch?v=SwCAHz4xlgw

 

HRVATSKI JEZIK

 

Danas ćemo naučiti još ponešto o vodama. Potoci obično teku kroz šumu ili  livadu.

 Često su potoci mjesto gdje dolaze šumske životinje na pojilo, popiti vode.

Osim tih životinja u blizini potoka česti su stanari i ptice.  Ako se prisjetite naše

šetnje u obližnji lug mogli smo i mi uživati u  njhovu pjevu.

Svaka ptica pjeva svojim pjevom, a kako se jedan potok našao između njihove

prepirke  saznat ćemo danas.

Za početak ćemo naučiti ponešto o pticama.

Pažljivo promotrite slike i nazive ptica i pokušajte zapamtiti kako koja izgleda.

Često ih susrećemo i u okolišu naše škole.

Kad budeš siguran da si ih upamtio odigraj memory igricu koju sam za vas

pripremila:

https://matchthememory.com/jstefan7

Sve ove ptice likovi su  u priči u kojoj s njima razgovara jedan potok.

Otvori čitanku na stranici 131/132 i pažljivo pročitaj priču Što žubori potočić.

Nakon što pažljivo pročitaš priču nekoliko puta odgovori na pitanja na stranici 132.

Sada još jednom pogledaj sličice s početka i odgovori na pitanje 7. 

Ako budeš jako pažljiv otkrit ćeš o kojoj ptici danas nisi pronašao sliku. Kojoj?

U bilježnicu napiši naslov priče, autora, temu i likove.

Napiši poruku pticama o njihovu ponašanju, odobravaš li njihovu prepirku, obrazloži.

Kad vrijedno obaviš sve zadatke opusti se uz ptičji pjev na sljedećoj poveznici,

poslušaj koliko želiš.

https://www.youtube.com/watch?v=vpsJ3-OgVkU

 

LIKOVNA KULTURA

Za sat likovnog danas ćeš trebati metalnu žicu. Možeš kombinirati razne žice ,

deblje i tanje, u boji,  uzmi što imaš kod kuće. Zamolit ćeš nekog od članova

obitelji da ti malo pomogne.

Savijanjem  i ispreplitanjem žice  zadatak je oblikovati ribu ili raka, dakle neku od životinja  koje žive u rijekama.

Kad ostvariš svoj rad nastat će prostorni crtež.

Evo kako su sličan zadatak ostvarili neki učenici. Zadatak je bio žirafa.

Pošalji mi slike svojih radova. Želim ti puno uspjeha i mašte, detalja i neobičnih

rješenja.

PRIRODA I DRUŠTVO

Danas ćemo ponoviti što smo učili na prethodna dva  sata.

Za početak prolistaj bilježnicu i prisjeti se najvažnijeg što si zabilježio/la.

Otvori radnu bilježnicu na stranici 73. i 74. te riješi postavljene zadatke.

Za zadatak broj 5 zatraži pomoć roditelja.

Zahvaljujem svima vama  koji ste  bili vrijedni  i napravili križaljke , u prilogu se

nalaze poveznice na izdrađene križaljke na temu živog svijet u vodama tekućicama. Odaberi što želiš i pokušaj riješiti.

U prilogu dokumenata ( na dnu stranice ) nalaze se  i ostali radovi učenika koje

također možeš rješavati.

Gabrijel:

https://crosswordlabs.com/view/biljke-i-zivotinje-u-tekucicama

Maxim:

 

https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-4

Niko

https://crosswordlabs.com/view/2020-03-23-477

Mia:

https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-5

Luka:

https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-8

Jakov:

https://crosswordlabs.com/view/zivotinje-i-biljke-u-tekucicama-11

Dino:

https://crosswordlabs.com/embed/vode-87

Dodatni zadatak:

Zadatak  za one koji žele: Odaberi jednu tekućicu u našoj domovini, napiši što si o njoj saznao ( gdje izvire, koliko je dugačka, gdje joj je ušće, možda neku zanimljivost) sve informacije možeš pronaći na internetu, u časopisima Moj planet, ili enciklopediji. Svoj rad zalijepi na naš lino pano (kako se radi već znaš). Za one kojima je tako teško rad mogu poslati mailom.

http://linoit.com/users/jstefan2/canvases/Vode%20teku%C4%87ice

 


Osnovna škola Mahično