Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama. Dan je planiran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ishode, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.
U našoj školi su u sklopu eTwinning projekta „100. dan u školi“ ovaj veliki i važan dan obilježili učenici 2., 3. i 4. razreda zajedno sa svojim učiteljicama. Razredne učiteljice osmislile su raznovrsne aktivnosti kako bi učenicima i ovaj dan bio poseban i sadržajan.
Kako je 100. dan škole protekao u drugom razredu opisala je učiteljica Katarina Kranjčec: „Zanimljivo je bilo provesti 100. dan u drugom razredu! Aktivnosti su se izmjenjivale, a učenici radovali. 100 vježbi na TZK, utrka do 100 na matematici, križaljke i osmosmjerke koje kriju riječi s brojem 100, zabava uz WordArt. Drugaši jako vole klasičnu glazbu pa su tako poslušali 101.simfoniju J. Hydna koja je poslužila kao izvrstan poticaj za izražavanje kreativnosti u likovnom stvaralaštvu. Iako je ovo bio drugi 100. dan i tek je iza nas jedva čekamo iduću godinu i nove aktivnosti.“
Učiteljica Branka Grčić o provođenju 100. dana u trećem razredu rekla je:“ 100. dan u 3.razredu obilježen je izradom osobnog znaka vezno za 100. dan u školi, izrezivanjem srca u koje smo upisivali ljubavne imenice, glagole, pridjeve i poruke, ukupno ih je bilo 100. I na kraju zabavili smo se smišljanjem vježbi hodanja, skakanja, kolutanja i bacanja lopti.“
Učenici četvrtog razreda s učiteljicom Jasminom Štefan već četvrtu godinu zaredom obilježavaju stoti dan nastave. Ove godine videovezom povezali su se s učenicima 5. razreda OŠ dr. Franjo Tuđman iz Knina te razmijenili 100 ugodnih riječi te zajednički dogovorili stvaranje priče od 100 riječi. Učenici su povezali znanja iz prirode i društva te pronašli 100 zanimljivosti o našoj domovini. Stvarajući činkvine o STOnogi, STOlu, jaSTOgu, moSTOvima pokazali su kolika je ljepota u pisanoj i izgovorenoj hrvatskoj riječi. Dan su završili trčanjem dionicom od 100 koraka koja je zbog lošeg vremena održana u školskom hodniku. Svake godine učenici zaključe da mi je to bio najbolji stoti dan u školi.


