Priča jesenskog šešira

Učenici petog razreda, nakon čitanja i interpretacije pjesme „Jesen“ Dobriše Cesarića izrađivali su „jesenske šešire“ koji su naposljetku i progovorili.

 

Kreativne aktivnosti uvijek su dobrodošle jer mijenjaju perspektivu nastavnog procesa, donose posebnu radost u razredne odjele, proširuju spoznaje i razvijaju stvaralačke sposobnosti i vještine učenika.

Nakon slušanja, čitanja i interpretacije pjesme „Jesen“ našeg pjesnika srca i trenutka Dobriše Cesarića učenici petoga razreda izradili su različite šešire i kape ukrašene jesenskim lišćem, kestenjem, šipkom, suhim ukrasnim travama, žirovima i sl. Živopisna pokrivala oživjela su na dječjim glavama, ali i u pričama. Učenici su pisali „Priču jesenskog šešira“ te pokazali svoju maštovitost i mogućnost uživljavanja te personificiranja jednog predmeta.

Iz pročitanih priča i iskustava „šešira“ moglo se zaključiti da učenici vole izazove i kreativne aktivnosti, jačaju im samopouzdanje, razigravaju im maštu i vesele ih.

Nikolina Nikolić

Skip to content