Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Tekst napisala: Svjetlana Basara
U sklopu UNICEF-ovoga projekta Za sigurno i poticajno okruženje u školama, u srijedu 21.4. 2010., je u našoj školi održan projektni dan. Učenici viših razreda prikazali su svoje zanimljive i nadasve kreativne male projekte, koje su izradili na različitim radionicama, a sve pod krilaticom Budi mi prijatelj.
Učenici 5. r. okupili su se u literarno-dramsko-glazbenoj radionici. Jednostavne asocijacije na temu prijateljstva razvijali su u rečenice na istu temu. Koliko istinsko prijateljstvo može biti čvrsto, prikazali su plesom u kojemu su se neprestano držali za ruke.
U radionici engleskoga jezika učenici 6. r. proučavali su tekst o djevojčici koja je doživjela nasilje u svojoj školi. Napisali su joj nekoliko vrlo suosjećajnih pisama podrške, od kojih su jedno pročitali. Naravno, sve na engleskomu jeziku.
Radovi likovne radionice, u kojoj su sudjelovali učenici 7. r., posebno su zanimljivi. Nakon što su izabrali motiv i tehniku, podijelili su se u skupine po četvero te je svatko od njih izrađivao jedan dio plakata. Povezavši dijelove plakata na panou, osvijestili su nešto što se prečesto zaboravlja: spone prijateljstva teškom se mukom grade, a tako lako prekidaju.
Učenici 8. r. pripremili su dva igrokaza značajnih naslova: Zajedno protiv nasilja i Razgovorom protiv nasilja. Pokazali su koliko lucidno promišljaju temu nasilja, te hrabre i nenasilne metode njegova suzbijanja.
Plesna radionica okupila je učenike različitih razreda. Kroz koreografiju na pjesmu Ne rugaj se, poručili su kako upravo naše međusobne razlike čine svijet lijepim i zanimljivim. Stoga bismo ih trebali prihvaćati i poštovati.