Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Važne datume i dane vrijedi obilježiti. Tako je bilo i ove godine 7. veljače kad su učenici razredne nastave proslavili 100. dan u školi. U zanimljive i poticajne aktivnosti proslave uključili su se učenici prvog, drugog i trećeg razreda sa svojim učiteljicama. 100. dan škole je eTwinningov projekt u koji se uključuju učenici diljem svijeta. Cilj obilježavanja 100. dana škole je kroz igru, zabavu i vođene aktivnosti ostvariti obrazovno-odgojne ishode, razvijati vještine kulturnog ponašanja i timskog rada, kreativne, motoričke i jezične vještine.
Provedene aktivnosti u našoj školi bile su dokaz da rad može biti zabavan, imati svoju svrhu, a da pritom svaki učenik pronađe aktivnost koja ga veseli i koju sa zanimanjem može izvršiti.
Prvašići su bili silno iznenađeni što već 100 dana provode zajedno u igri, učenju i druženju. Dan su započeli održavanjem balona 100 sekundi u zraku, vrlo zanimljiv zadatak. U otkrivalici tražili su razne ikone te ih prebrojavali i bojali. Odradili su čak 100 vježbi, ali i rješavali rebuse čija rješenja su bile riječi sa skrivenim brojem 100. A proslava ne bi bila zanimljiva bez "torte" koju su kod prvašića zamijenili muffini, ali su dobili i diplome jer nije mala stvar 100 dana ići u školu. Bilo je dinamično, zanimljivo i već sad se radujemo idućoj godini i novih 100 dana.
100.dan u 2.razredu obilježen je izradom 100 leptira od papira, na satu HJ istraživali i pronalazili 100 imenica skrivenih u pričama i pjesmama naše čitanke. Rad u skupinama na satu matematike olakšao je prebrojavanje zrna graha, kukuruza, spajalica i leptira. I znate što, svega je bilo 100. Na kraju zabavljali smo se s čarobnim kotačem koji nam je zadavao vježbe razgibavanja, 10 vježbi po 10 puta. Bilo je veselo i zanimljivo, jedva čekamo novi 100.dan.
Učenici 3. razreda dan su započeli smijehom jer su u školu došli obučeni kao bake i djedovi, zamišljeni stogodišnjaci. Veselilo ih je što nose odjeću svojih baka i djedova. Aktivnosti nije nedostajalo: crtali su crtež upotrebom sto crta, procjenjivali su i mjerili predmete u učionici jediničnom dužinom od 100 cm, kretali se učionicom u 100 koraka, zapisali riječi koje imaju u svom nazivu sto te na kraju napisali izvrsne bajke o gradu Stogradu.
Za kraj jedna dosjetljiva izjava trećaša: "Pa mi nismo u školi sto dana, mi smo već 300 dana, jer smo u sva tri razreda proslavili 100. dan."
Škola je mjesto učenja, zabave i pozitivnih osjećaja i misli kakvih i ove godine nije nedostajalo. Jedva čekamo novih sto dana u školi.