preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mahično

Login
Udžbenici

 

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje

 

 

 

Priloženi dokumenti:
20230517 092425.jpg

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 2. 2010.

Ukupno: 480934
Ovaj mjesec: 3368
Ovaj tjedan: 393
Danas: 96

 

 

                  

Raspored informacija i roditeljskih sastanaka

 

Projekt

Priloženi dokumenti:
ES Newsletter 8 EN pp5 cro.pdf

Župa Mahično

Stranice o Župi koje su napravili
učenici OŠ Mahično

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dubrovnik kao tema za integriranje nastavnih sadržaja
Autor: Nikolina Nikolić, 21. 4. 2015.

Integrirani dan o temi Dubrovnik održan je u OŠ Mahično 21. travnja, a sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda.

Rad je bio organiziran u nizu različitih kreativnih radionica koje su vodili učitelji: duborovački ples linđo, izrada dubrovačkih slastica, izrada edukativnog videa i kviza, proučavanje dubrovačkog govora i njegova kreativna primjena na novim literarnim uradcima, scenska improvizacija Gundulićeve Dubravke, oslikavanje dubrovačkih motiva na platnu, sviranje poznate dubrovačke pjesme La musica di notte, ovoga puta izvedene na tamburicama, izrada i igranje raznih društvenih igara, izrada macerata i tinkture prema prirodnim receptima kao nekada u ljekarni samostana male braće, izrada građevina od kartona.Slike s radionica pronađite u foto-galeriji a u nastavku pogledajte
Edukativni video o Dubrovniku, nastao na informatičkoj radionici, autor: Mateo Valić, 8.a


Ponovno je došla do izražaja učenička spremnost za proširivanjem znanja i iskustava, povezivanjem već stečenih spoznaja s novim izazovima, a uočen je napredak vještina prezentiranja i slušanja drugih, što je svakako i rezultat kontinuiranog rada i održavanja ovakvih aktivnosti. Jačanje snošljivosti, poštivanja drugih pojedinaca i grupa, timski rad, suradnja s učiteljima i drugim učenicima, razvoj socijalnih vještina, jačanje samopouzdanja te stvaranje bolje slike o sebi, prihvaćanje vlastite odgovornosti za zadatak samo su neki od pozitivnih učinaka na učenike koji se izgrađuju u samosvjesne i potpune osobe, a pridonosi tome i ovakav način i oblik rada u školi kao odgojno-obrazovnoj ustanovi.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju