Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Današnji dan, 23. ožujka, obilježava se kao Svjetski meteorološki dan. Tako smo i mi, učenici razredne nastave, današnji dan posvetili razumijevanju i istraživanju meteoroloških prilika u vidu projektnog dana.
Naš nastavni dan počeli smo uz našeg poznatog meteorologa Vakulu pa se iz svih učionica moglo čuti Pretežno vedro, pretežno vedro.
U vedrom tonu svaki razred je nastavio istraživati vremenske prilike i neprilike.
Prvašići su počeli vrlo ozbiljno uz meteo matematiku. Probajte i Vi nacrtati tri duge i ispod svake duge po dvije Pepeljuge pa to sve izračunati, koliko je duga, a koliko Pepeljuga. Nakon toga naučili smo i čitati i pjevati jednu sasvim običnu Kišnu pjesmu. Uslijedio je najbolji dio-napravili smo oblake u čaši i šarenu kišu a potom još oblikovali oblake i kišne kapi od kolaža. Na kraju nas je sunčano vrijeme izmamilo na školsko igralište.
Drugašići su istraživali uz pomoć slikovnice Mali meteorolog i pretvorili se u prave male meteorologe. Otkrili su kako nastaje mraz, rosa i magla, šarena kiša i na kraju i oni napravili šarene oblake kojima su ukrasili učionicu.
Treći razred je istražio vremenske zanimljivosti Karlovačke županije, ali i kako su ljudi prije promatrali i bilježili vremenske prilike. Na kraju su izradili kišomjer.
Četvrtaši su u svojim radionicama istraživali što rade meteorolozi i zašto baš danas obilježavaju svoj dan. Izradili su prozor za oblake i na nebu iznad naše škole istražili kakvih oblaka ima najviše i kako se zovu. Prisjetili su se i spoznaja naših predaka o prognoziranju vremena te ponašanju biljaka i životinja kao prirodnih prognostičara vremenskih prilika. Pokusima su otkrili zbog čega je nebo plavo i kako nastaje magla.
Danas je naš školski dan bio jedan lijep, sunčan dan.