preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mahično

Login
Udžbenici

 

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje

 

 

Tražilica
 

Priloženi dokumenti:
20230517 092425.jpg

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 2. 2010.

Ukupno: 480985
Ovaj mjesec: 3419
Ovaj tjedan: 444
Danas: 47

 

 

                  

Raspored informacija i roditeljskih sastanaka

 

Projekt

Priloženi dokumenti:
ES Newsletter 8 EN pp5 cro.pdf

Župa Mahično

Stranice o Župi koje su napravili
učenici OŠ Mahično

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Četvrtak, 16.4.2020.
Autor: Branka Grčić, 15. 4. 2020.

46 Best domaće životinje images | Farm theme, Farm activities ... Danas se družimo sa životinjama zavičaja...


PRIRODA I DRUŠTVO : Zavičaj – domaće životinje

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Skok u daljinu iz zaleta; Gađanje lopticom u cilj s različitih udaljenosti; Dodavanje i zaustavljanje lopte unutarnjom stranom stopala (N)

  • Pleši sa zekom HOP-HOP. https://www.youtube.com/watch?v=56qAafmScM0
  • Skači pet put u daljinu kao zec.
  • Uzmi manju lopticu. Oprezno ciljaj lopticom u košaricu (kantu) da se lopta ne probuši. Ako lopta padne izvan kante, probušila se. Budi oprezan/oprezna. Gađaj 10 puta. Broji pogotke i promašaje – zapiši.
  • Poigraj se s bratom ili sestrom. Stanite jedno nasuprot drugoga. Dodavajte se loptom unutarnjom stranom stopala.
  • Odigraj s bratom ili sestrom igru Hip - hop.

                              hip: nepomično stojhop: čučni i skoči u vis kao zec

HRVATSKI JEZIK – Ezop: Zec i kornjača, basna

(možeš zamoliti da ti netko pročita)

  • U pisanku zapiši:

Zec i kornjača

Ezop

Basna – kratka priča u kojoj su glavni likovi životinje.

  • Odgovori na sljedeća pitanja – odgovore zapiši u pisanku (pitanja ne prepisuješ)
  1. Zašto se zec rugao kornjači?
  2. Kako se osjećala kornjača dok ju je zec ismijavao?
  3. Kako se kretala kornjača?
  4. Kako se kretao zec?
  5. Što se dogodilo prije cilja?
  6. Što je zeca probudilo?
  7. Kako se zec osjećao na kraju trke?
  8. Zašto mu se to dogodilo?
  9. Koji su glavni likovi u basni?
  10. Što je neobično u ovoj priči?
  11. Koje osobine ima zec, a koje kornjača?
  12. Čemu nas je kornjača poučila?
  • Nacrtaj ilustraciju basne.

GLAZBENA KULTURA – Šušti,šušti bambusov list

  • Naučiti izražajno pjevati / riječi pjesme udžbenik str.50.

 

LIKOVNA KULTURA – Ručna lutka (zijevalica) / izrada

  • Škola na trećem – prati upute učiteljice Sanjuške
  • PLAN:

1. Skiciraj životinju (drvenim bojicama).

2. Pronađi materijal za izradu lutke (staru čarapu, vunu,…).

3. Sašij lutku zijevalicu (uz pomoć odrasle osobe).

4. Odglumi igrokaz, daj svojoj lutki i karakter.

 

  • Rok izrade – ponedjeljak 20.4.; gotove radove fotografiraj i slike pošalji u Viber grupu

Za zabavu zaviri u Boravak

ENGLESKI JEZIK
Dragi učenici, vjerujem da ste u ovaj tjedan krenuli spremno i poletno, pa neka tako bude i s engleskimsmiley
U novoj lekciji saznat ćemo kako se naša Tracy priprema za praznike, no prije toga treba naučiti dane u tjednu...
1. Poslušaj i pogledaj pjesmicu na linku ispod, dok dobro ne naučiš kako se izgovara pojedini dan u tjednu:
https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs
2. U bilježnicu ispiši dane u tjednu (naslov: Days of the week).
     enlightenedDobro upamti da se u engleskom jeziku dani u tjednu pišu velikim početnim
    slovom.
      Monday - ponedjeljak
      Tuesday - utorak
       Wednesday - srijeda
      Thursday - četvrtak
       Friday - petak
      Saturday - subota
       Sunday - nedjelja

3. Još nekoliko puta poslušaj pjesmicu, dok ne naučiš riječi za svaki pojedini dan.

4. RB, str, 64, zad 1 - sigurna sam da ćeš sada znati riješiti ovaj zadatak!



Priloženi dokumenti:
Boravak_15.4..pdf (659.74 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju