Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Počinje novi tjedan veselim ponedjeljkom!
MATEMATIKA – Parni i neparni brojevi
Lijep pozdrav, dragi učenici!
Napiši u bilježnicu naslov Parni i neparni brojevi. Ne zaboravi upisati današnji datum!
NE ZABORAVI NAOŠTRITI OLOVKU!
1. Otvori udžbenik na 59. stranici i riješi 1. zadatak da ponoviš višekratnike brojeva 2, 3 i 4.
2. U drugome zadatku pažljivo pročitaj zadatak i promotri ilustraciju.
Klara ima 9 jabuka. Podijelit će ih dvojici svojih prijatelja. Koliko će jabuka dobiti svaki prijatelj? Hoće li ostati koja jabuka i za Klaru?
Kada Klara razdijeli jabuke, svaki će prijatelj dobiti 4 jabuke, ali jedna će jabuka ostati nepodijeljena.
Tu nepodijeljenu jabuku nazivamo ostatkom. Izračunajmo to dijeljenjem:
9 : 2 = 4 i ostatak 1
3. Treći zadatak pažljivo pročitaj. Neki brojevi su djeljivi, a neki nisu, jer se u dijeljenju javlja ostatak.
4. Riješi 4. zadatak. Koji su brojevi djeljivi brojem 2?
5. Riješi 5. zadatak u udžbeniku. Precrtaj brojeve koji su djeljivi brojem 2. Sve brojeve koji su djeljivi brojem 2 zovemo PARNI BROJEVI.
6. U 6. zadatku zaokruži brojeve koje nisu djeljivi brojem 2. Te brojeve zovemo NEPARNI BROJEVI.
7. U bilježnicu zapiši:
8 : 2 = 4
9 : 2 = 4 i ostatak 1
PARNI BROJEVI su brojevi koji su djeljivi s 2.
PARNI BROJEVI: 2, 4, 6, 8, 10, 12, ...
NEPARNI BROJEVI su brojevi koji nisu djeljivi s 2.
NEPARNI BROJEVI: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, ...
8. Riješi 7. zadatak
Tvoje odgovore i rješenja neka provjere roditelji!
nemojte nikome reći
(Mala tajna – parni brojevi na mjestu JEDINICA imaju znamenke 2,4,6,8,0 ;
- neparni brojevi na mjestu JEDINICA imaju znamenke 1,3,5,7,9.
Upute za roditelje:
Poštovani roditelji, molim vas, provjerite točnost rješavanja zadataka u udžbeniku i zapisa u bilježnici.
HRVATSKI JEZIK: Ljerka Pukec: Abeceda – interpretacija igrokaza
Je li to igrokaz, pjesma ili priča? Po čemu to zaključuješ?
U pisanku zapiši naslov, ime i prezime autorice, vrstu književnog teksta, glavne likove (uloge)
U pisanku prepiši sljedeće rečenice, oboji pokraj rečenice krug koji odgovara tvom razumijevanju igrokaza.
U igrokazu sam sve razumio.
Dio igrokaza nisam razumio pa sam pročitao ponovno.
Više od dva puta sam pročitao igrokaz da bolje razumijem
Smib - Stripovi
https://drive.google.com/drive/folders/1p_cQgWwNM_Sm_2zxGfeere6Bj9iR1gKV
Zaviri i u Boravak, ima zanimljivih ideja.
ENGLESKI JEZIK
Pozdrav dragi učenici
Sigurna sam da ste dane u tjednu naučili kao pjesmu i da znate da je danas...tako je - MONDAY!
Sad ćete s lakoćom onda pratiti kako napreduje tjedan u rasporedu naše Tracy.
1. WB, p 64, task 2 - pridruži brojeve sličica uz riječi
(i upamti - kofer se kaže suitcase;)
2. Book, p 62 - promotri sliku u zadatku br. 2 - What is Tracy doing? / Što Tracy radi?
She is thinkong about the holidays.../ Razmišlja o praznicima.
3. Book, p 62 - dobro poslušaj priču (CD 43) (nekoliko puta, ako ti je to potrebno) dok je ne naučiš izražajno čitati.
4. Book, p 63, task 4 - spoji dane u tjednu (lijevi stupac) s rečenicama (desni stupac) , a zatim zadatak riješi u bilježnicu. tako da uz svaki dan napišeš što Tracy radi.