preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mahično

Login
Udžbenici

 

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2023./24. za Matičnu školu preuzmite ovdje

Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2023./24. za Područnu školu preuzmite ovdje

 

 

Tražilica
 

Priloženi dokumenti:
20230517 092425.jpg

Vozni red
Priloženi dokumenti:
Vozni red za potrebe OS Mahicno.doc

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 2. 2010.

Ukupno: 456018
Ovaj mjesec: 1727
Ovaj tjedan: 490
Danas: 24

 

 

                  

Raspored informacija i roditeljskih sastanaka

 

Projekt

Priloženi dokumenti:
ES Newsletter 8 EN pp5 cro.pdf

Župa Mahično

Stranice o Župi koje su napravili
učenici OŠ Mahično

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ponedjeljak 20.4.2020.
Autor: Branka Grčić, 19. 4. 2020.

28+ Happy Monday Snoop... Happy Monday Clipart | ClipartLook  Počinje novi tjedan veselim ponedjeljkom! 


MATEMATIKA – Parni i neparni brojevi

Lijep pozdrav, dragi učenici!

Napiši u bilježnicu naslov Parni i neparni brojevi. Ne zaboravi upisati današnji datum!

NE ZABORAVI NAOŠTRITI OLOVKU!

 

1. Otvori udžbenik na 59. stranici i riješi 1. zadatak da ponoviš višekratnike brojeva 2, 3 i 4.

2. U drugome zadatku pažljivo pročitaj zadatak i promotri ilustraciju.

Klara ima 9 jabuka. Podijelit će ih dvojici svojih prijatelja. Koliko će jabuka dobiti svaki prijatelj? Hoće li ostati koja jabuka i za Klaru?

Kada Klara razdijeli jabuke, svaki će prijatelj dobiti 4 jabuke, ali jedna će jabuka ostati nepodijeljena.

Tu nepodijeljenu jabuku nazivamo ostatkom. Izračunajmo to dijeljenjem:

9 : 2 = 4 i ostatak 1

3. Treći zadatak pažljivo pročitaj. Neki brojevi su djeljivi, a neki nisu, jer se u dijeljenju javlja ostatak.

4. Riješi 4. zadatak. Koji su brojevi djeljivi brojem 2?

5. Riješi 5. zadatak u udžbeniku. Precrtaj brojeve koji su djeljivi brojem 2. Sve brojeve koji su djeljivi brojem 2 zovemo PARNI BROJEVI.

6. U 6. zadatku zaokruži brojeve koje nisu djeljivi brojem 2. Te brojeve zovemo NEPARNI BROJEVI.

7. U bilježnicu zapiši:

8 : 2 = 4

9 : 2 = 4 i ostatak 1

PARNI BROJEVI su brojevi koji su djeljivi s 2.

PARNI BROJEVI: 2, 4, 6, 8, 10, 12, ...

NEPARNI BROJEVI su brojevi koji nisu djeljivi s 2.

NEPARNI BROJEVI: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, ...

8. Riješi 7. zadatak

Tvoje odgovore i rješenja neka provjere roditelji!

Psst, Quiet, Secret, Silent, Finger, Rest, Pssst, Pst - Smiley ... nemojte nikome reći

(Mala tajna  – parni brojevi na mjestu JEDINICA imaju znamenke 2,4,6,8,0  ;

                     - neparni brojevi na mjestu JEDINICA imaju znamenke 1,3,5,7,9.                                                                                                                             

Upute za roditelje:

Poštovani roditelji, molim vas, provjerite točnost rješavanja zadataka u udžbeniku i zapisa u bilježnici.

 

HRVATSKI JEZIK: Ljerka Pukec: Abeceda – interpretacija igrokaza

  • Treba ti čitanka str.123., pisanka i Internet za rješavanje digitalnih sadržaja.
  • Izgovori abecedu napamet.
  • Pročitaj tekst Abeceda na 123. stranici čitanke.

Je li to igrokaz, pjesma ili priča? Po čemu to zaključuješ?

U pisanku zapiši naslov, ime i prezime autorice, vrstu književnog teksta, glavne likove (uloge)

  • Provjeri znanje o pročitanome, rješavajući digitalnu pitalicu (vrednovanje za učenje):

www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/6488ccdd-c113-4a05-b106-df66b2acec45/assets/interactivity/abeceda_1/index.html

  • Odgovori na pitanja u čitanci ( 1. do 18.)
  • Riječ dana je logoped. To je stručna osoba koja pomaže u otklanjanju smetnji govora.
  • Ponovi za kraj (vrednovanje za učenje). https://wordwall.net/hr/resource/512648/abeceda
  • Samovrednovanje (vrednovanje kao učenje):

U pisanku prepiši sljedeće rečenice, oboji pokraj rečenice krug koji odgovara tvom razumijevanju igrokaza.

U igrokazu sam sve razumio.  smiley

Dio igrokaza nisam razumio pa sam pročitao ponovno. frown

Više od dva puta sam pročitao igrokaz da bolje razumijem angry

 

Smib - Stripovi

https://drive.google.com/drive/folders/1p_cQgWwNM_Sm_2zxGfeere6Bj9iR1gKV

Zaviri i u Boravak, ima zanimljivih ideja.

ENGLESKI JEZIK
Pozdrav dragi učenicismiley
 Sigurna sam da ste dane u tjednu naučili kao pjesmu i da znate da je danas...tako je - MONDAY!
Sad ćete s lakoćom onda pratiti kako napreduje tjedan u rasporedu naše Tracy.

1. WB, p 64, task 2 - pridruži brojeve sličica uz riječi
                                (i upamti - kofer se kaže suitcase;)

2. Book, p 62 - promotri sliku u zadatku br. 2 - What is Tracy doing? / Što Tracy radi?
                             She is thinkong about the holidays.../ Razmišlja o praznicima.

3. Book, p 62 - dobro poslušaj priču (CD 43) (nekoliko puta, ako ti je to potrebno) dok je ne naučiš izražajno čitati.

4. Book, p 63, task 4 - spoji dane u tjednu (lijevi stupac) s rečenicama (desni stupac) , a zatim zadatak riješi u bilježnicu.  tako da uz svaki dan napišeš što Tracy radi.
 

 



Priloženi dokumenti:
Boravak_20.04..pdf (589.51 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju