Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Danas vas čeka računanje, pisanje, izrezivanje i razmišljanje o željama. Što želiš?
MATEMATIKA – Redosljed izvođenja računskih radnji
Lijep pozdrav, dragi učenici!
9 • 5 – 4 : 2 =
Koristeći se znanjem o redoslijedu izvođenja računskih radnji, prvo ćemo množiti i dijeliti, a zatim oduzeti dobiveni umnožak i količnik.
Znači 9 • 5 = 45
4 : 2 = 2
45 – 2 = 43
5 • 5 + 4 =
16 : 4 + 8 =
36 : 6 – 5 =
7 • 6 – 8 =
Pazi na redoslijed izvođenja računskih radnji!
RAZGIBAJ SE MALO! POSKOČI NA JEDNOJ NOZI 5 PUTA. SADA POSKOČI NA DRUGOJ NOZI 5 PUTA. |
https://wordwall.net/hr/embed/da135bb54b08489cbc693cf12ddb28ec?themeId=1&templateId=5
https://wordwall.net/hr/resource/1486737/matematika/izvo%c4%91enje-vi%c5%a1e-ra%c4%8dunskih-radnji
- u zadacima 1.do 10. u postavljanju matematičkog izraza koristi redosljed izvođenja računskih radnji, negdje koristiti zagrade, a negdje nemoj, razmisli, svi podaci u zadatku moraju biti napisani u jednom izrazu.
Pogledaj primjer:
(18+36) : 9 = 54:9 = 6
(Ako misliš da nismo učili dijeliti brojem 9, sjeti se veze množenja i dijeljenja)
HRVATSKI JEZIK – Sanja Pilić: Rastreseni tata, priča
- redosljed događaja u priči
https://view.genial.ly/5eafaf834655ba0d31b2116f/game-rastreseni-tata-2-razred
https://wordwall.net/hr/embed/7b906dfe7a5e43d58e04b8bf7018d101?themeId=1&templateId=50
- pokušaj sam/sama zapisati redosljed priče u obliku „Plan priče“
SAT RAZREDNIKA – Moje želje
Razmisli i odgovori usmeno.
Imaš li želje?
Jesu li skrivene ili si nekome rekao/rekla za njih?
Koje su to želje?
Što je sve potrebno da bi ostvario/ostvarila svoje želje?
Za ostvarenje želja
trebamo se mnogo truditi kako bismo postigli svoj cilj.
LIKOVNA KULTURA – Stablo želja ( kontrast toplih i hladnih boja)
Odaberi dva geometrijska lika te jednu omiljenu toplu i jednu hladnu boju.
jedna topla boja = jedan geometrijski lik
jedna hladna boja = jedan geometrijski lik
Izreži iz kolaž papira odabrane geometrijske likove.
Na svaki geometrijski lik napiši svoju želju (sa Sata razrednika).
Masnim bojama (pastelom) nacrtaj stablo.
Ukrasi ga geometrijskim likovima.
ENGLESKI JEZIK
Pozdrav dragi učenici! Ne biste vjerovali, ali Tracy je već na moru.
1. Otvori udžbenik na strani 68 i pogledaj 1. zadatak (swimming=plivanje fishing=pecanje writing postcards=pisanje razglednica reading=čitanje rowing a boat=veslanje čamca diving=ronjenje)
2. U bilježnicu napiši naslov At the seaside (Na moru) i ispod naslova napravi tablicu od 2 stupca, ovako:
I like /volim/ | I don't like /ne volim/ |
|
3. U tablicu razvrstaj riječi iz zadatka 1.
4. CD49 i udžbenik, zad. 3 - slušaj priču nekoliko puta i pritim na slici u knjizi pokazuj što čuješ. (po potrebi zaustavi snimku)
5. Udžbenik, str 69., zad 4. Opet slušaj priču na CDu, no obaj puta prati tekst u zadatku 4
6. Udžbenik, str. 69., zad 5 - na prazne crte upiši imena koja nedostaju (naći ćeš ih u tekstu iznad)
7. Workbook, str. 71 , zad. 1 - popuni križaljku riječima na vrhu zadatka
8. U četvrtak bih voljela kad bi mi neki od vas pročitali svoju tablicu iz bilježnice, a neki pokoju rečenicu iz priče:)
*****za one koji žele više /nije obavezno/:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-was-the-seaside
Na linku iznad naći ćeš dva dodatna zadatka - kad se otvori stranica klikni na Preparation i riješi zadatak, zatim pogledaj video i riješi zadatak ispod: GAME
Nakon što riješiš pojedini zadatak, klikni finish (završi) da sasnaš kako si riješio zadatke. (Klikom na Transcript, dobit ćeš napisane sve riječi iz pjesmice u videu)