Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk.god. 2024./25. za Matičnu školu preuzmite ovdje
Popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala za šk .god. 2024./25. za Područnu školu preuzmite ovdje
Leti, leti, leti ...... zrakoplov
PRIRODA I DRUŠTVO – Putujemo zrakoplovom / novi sadržaji
https://view.genial.ly/5eac60b9eacf4c0d671667b4/presentation-2r-putujemo-zrakoplovom
ili
ZRAČNA LUKA DJELATNICI
U ZGRADI ZRAČNE LUKE PUTNA KARTA
https://oodlu.org/share-game/3ca6c2be-7bd9-4076-8dae-e18754a81eb3
https://wordwall.net/hr/resource/2373310
https://www.youtube.com/watch?v=-PlkNStPDQU
HRVATSKI JEZIK – Hoću letjeti, Sanja Pilić; Imenice
i riješi kviz – razumijem pročitano
https://view.genial.ly/5eba8346aa50920d7ff41c28/learning-experience-challenges-hocu-letjeti-2-razred
https://view.genial.ly/5eba8346aa50920d7ff41c28/learning-experience-challenges-hocu-letjeti-2-razred
https://view.genial.ly/5ec16ae9c812370d34fa41a1/interactive-image-imenice-vjezba
TZK - PRATIM SVOJ NAPREDAK
,,Reggie – makni se s kauča!!!“
SHAKE- PROTRESI SE
JUMP- POSKOČI
TURN- OKRENI SE
- Bacanje lopte o zid na različite načine i hvatanje – 10 puta
- Vođenje lopte lijevom i desnom rukom
- Vijača (u mjestu sunožno- unatrag, unaprijed, u trku…)
GLAZBENA KULTURA – Avanture maloga Juju - Mama Kukunka, pjevanje
Možda može i balet, valcer ili ples Macarena …?!
Tko zna ?! Otkrij i budi kreativan/kreativna…
ENGLESKI JEZIK
Dragi učenici, danas ponavljamo. Nadam se da je među vama bilo graditelja brodova...no o tome 2. tjedan:)
1. Workbook, pages 75 -78, tasks 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - riješite za ponavljanje sve zadatke iz radne bilježnice.
U nastavku ću objasniti kako se koji zadatak rješava:
U 1. zadatku u svakom redu izbaci uljeza. tj. zaokruži riječ koja ne pripada među ostale u tom redu.
U 2. zadatku razvrstaj riječi za odjeću u tablicu po grupama
GLAVA / STOPALA / TIJELO
U 3. zadatku spoju izjave s njihovim opisima
U 4. zadatku stavi kvačicu uz završetak rečenice koji je moguć (Npr.1 They are eating a pizza. They are eating ice cream. They are eating a shoe.
Dakle, dva su završetka točna, a jedan krivi u svakoj od rečenica u zad. 4)
U 5. zadatku nacrtaj neke od rečenica koje si označila / označio točnima i prepiši ih na crte. 6. rečenica neka bude neka smiješna rečenica koju si sam/a izlislio/la.
U 6. zadatku dobro pročitaj rečenice i ako vrijede za tebe u tom trenutku dok ih čitaš (NOW), napiši YES. Ako ne vrijede, piši NO.
U 7. zadatku u kružiće pored rečenica napiš brojeve slika koje te rečenice opisuju.
GOOD LUCK ! / SRETNO!